با نام و یاد خدا

ضمن عرض سلام و خیر مقدم


1- راهنمای استفاده از پاتنیک | patnic

2- راهنمای ثبت نام و عضویت در پاتنیک | patnic

3- راهنمای ثبت تبلیغ در پاتنیک | patnic


راهنمای استفاده از پاتنیک | patnic

این پایگاه برای ثبت ، نمایش و معرفی انواع کسب وکار ، کالا ، محصول و خدمات به وجود آمده است ؛ به عبارتی یک پایگاه تبلیغاتی و تعاملی بین صاحبان مشاغل و مشتریان و بازدیدکنندگان آنهاست . صاحبان مشاغل می توانند با عضویت در این پایگاه ، کسب و کار و کالا یا محصول و یا خدمات خود را معرفی کنند و بازدید کنندگان و مشتریان نیز می توانند با مراجعه به تبلیغات تبلیغ کنندگان اطلاعاتی را به دست آوردند.

از آنجا که امکان اعتبار سنجی تبلیغ کنندگان و تبلیغ آنها و همچنین مشتریان آنها توسط ما وجود ندارد ، هم تبلیغ کنندگان و هم مشتریان آنها موظفند پیش از انجام هر گونه معامله نسبت به اعتبار طرفین ، هزینه ، شیوه های ارائه کالا و یا خدمات و ... تحقیقات لازم را به عمل آورند.



ثبت نام و عضویت در پاتنیک | patnic

برای ثبت تبلیغ در این پایگاه نخست باید ثبت نام کنید. با ورود به صفحه ثبت نام و وارد کردن ایمیل معتبر و رمز عبور به آسانی ثبت نام نمایید . پس از ثبت نام چنانچه به صورت خودکار وارد بخش مدیریت خود نشدید، می توانید از نوار بالای صفحه گزینه پیش خوان را انتخاب نمایید.



ثبت تبلیغ جدید در پاتنیک | patnic

برای ثبت تبلیغ جدید می توانید از نوار بالای صفحه بر روی دکمه ثبت تبلیغ جدید کلیک نمایید یا پس از ورود به بخش مدیریت (پیش خوان) ثبت تبلیغ جدید را برگزینید . اطلاعات فرم تبلیغ جدید را با راهنمایی زیر پر نمایید:

صاحب تبلیغ :

در این قسمت نام حقیقی یا حقوقی صاحب تبلیغ را به همراه نوع یا پیشوند وارد کنید؛ برای مثال اگر می خواهید  مغازه ، شرکت ، کارگاه ، تولیدی ، موسسه یا کالا ها و خدماتتان را تبلیغ کنید ، بنویسید : شرکت تبلیغاتی آفتاب ایران یا سوپر مارکت پاییزان یا کارگاه تولیدی پلاستیک سازان بوم گستر و ... . و در تبلیغ دیگر چنانچه می خواهید به صورت آزاد و شخصی تبلیغ کنید بنویسید : آقای ... یا دکتر ... و ...

عنوان تبلیغ :

عنوان تبلیغ را شفاف ، گویا و مفید بنویسید. کمینه عنوان 10 حرف و بیشینه آن 60 حرف می باشد.

توضیحات :

در بخش توضیحات چند مطلب را حتما افزون بر توضیحات کافی و شفاف تبلیغ بگنجانید:

1- توضیحات را عادلانه ، منصفانه همراه با اطلاعات درست بنویسید.
2- توضیح دهید که کالا یا خدمات شما به کدام مناطق یا موقعیت های جغرافیایی (با در نظر گرفتن راه های ارائه و مسافت) قابل ارائه است (کدام استان ها یا شهرستان ها یا شهرها و ...)
3- در صورت وجود تمام راه های تماس و ارتباط (شماره های تماس ، رایانامه ، پایگاه اینترنتی -سایت یا وبلاگ - نشانی یا آدرس و ...) با خود را بنویسید.

کلمات کلیدی :

مهمترین عبارت هایی را که فکر می کنید مشتریان یا بازدیدکنندگان آن عبارت را جستجو می کنند یا تبلیغ شما را با آن عبارت می شناسند در این قسمت وارد کنید.

منطقه :

مکان تبلیغ را که از آن جا کالا یا محصول یا خدمات را ارائه می کنید به ترتیب استان، شهرستان ، منطقه یا شهرک یا محله وارد کنید.

اعتبار تبلیغ :

این بخش را به صورت عدد در مقیاس روز وارد کنید. 30 برای 1 ماه و ...